1. des. 2013

Sisu


0:40 - Sisu - 7B

3 kommentarer:

  1. Kris Andrinopoulos16. mai 2014 kl. 08:40

    Jeg ser at i begge videoene linka til denne så gås den ved at man går til det store taket til høyre etter crimpene. I føreren derimot står det: "Sitstart under taket. Ut til høyre på crimpere og topp".

    Jeg gikk den fra crimperne til toppen og syns fortsatt at buldern er soft. Kanskje ikke rart de fleste ticker den som soft om man bruker sidetaket..?

    SvarSlett
  2. Hmmm... Ja, noe underlig er det med det bulderet, for den betaen her er nok ganske langt fra 7B. Så hele den gode utstikkern er definert bort? Får ikke denne til å funke... http://wikiboulder.com/guides/guide/Norway/Erikstein/2_etasje._Skogen./Sisu

    SvarSlett
  3. Kris Andrinopoulos20. mai 2014 kl. 22:58

    Jeg skal ikke si med sikkerhet at den er definert bort, for det er jo lokale karer som går den på samme måte som i videoen over. Jeg bare kikka på fører'n som henger i skogen der, og fant beskrivelsen jeg referer til over.

    Uansett, fin linje og det er vel det som teller:)

    SvarSlett